måndag 23 juni 2008

Måndag...igen

Hej!
Tiden går fort när man har roligt. Vilken fantastisk midsommar min familj och jag har haft. Det regnade bara lite grann men annars hann vi med sillunch, roddtur, bad, stångresning och allt annat som hör midsommar till. Jag skulle gissa att de kommande veckorna kommer nog ett antal LO på just temat midsommar, vi tog cirka 100 foton.


Jag tänkte visa er några andra saker som jag gjorde i slutet av förra veckan. Här kommer de:


Ett välkommen hem kort till mina föräldrar. Jag har använt min chalk en hel del. Jag är väldigt nöjd med det här kortet och mina föräldrar blev glada.


Det här kortet gjorde jag till en av utmaningarna på http://www.svenskscrapbooking.se/ Tycker om det här kortet oxå. Det finns till försäljning. Jag har använt en hel del stickers, stjärnorna och paketet. Paketet är 3d.Jag hoppas att ni oxå hade en trevlig midsommar om inte så ha en bra vecka.

Inga kommentarer: