onsdag 11 juni 2008

En LO- Mitt namn

Hej!


Idag har regnet kommit till sist. Personligen skulle jag kunnat vara utan det. igårkväll gjorde jag en LO om mitt namn till en BOM- utmaning på http://www.svenskscrapbooking.se/ , jag är faktiskt ganska nöjd med den. Jag har använt papper och chipboard från K & Companys kollection "Smitten". Valde rosa färger eftersom rosa är min favoritfärg. Fotona som användes är ganska nytagna, 30 maj i år. Ulwa kan stavas Ulva/Ulwa och betyder varghona. Är av namnet Ulf. Det finns öar utanför Nya Zeeland och Scotland som heter Ulva. Det finns en grönalg och ett språk som heter ulva/ulwa. Konstnären Carl Larssons dotterdotter heter Ulwa
Här är LO:n:
Mina barn och jag har gjort tgre små minialbum i eftermiddag. Mitt kommer att handla om "En helg i maj". Jag hittade beskrivningen på http://magdasscrapbooking.wordpress.com/2007/11/21/gor-ett-eget-minialbum/
Imorgon kommer bilderna på dessa, hoppas jag. Barnen arbetar för fullt för att dekorera dem. Nu ska jag sätta mig och göra klart mitt. See Ya!

Inga kommentarer: