måndag 26 maj 2008

Lite kort

Här är lite kort som jag har gjort den senaste tiden. Korten har gjort för att ge bort till vänner och bekanta. Jag genomgick en operation i april och kort var det första som jag gjorde i pysselväg. Det tar ganska kort tid att göra och det blir ett ganska bra resultat.

Till dessa kort har jag hittat inspiration från andra kort som jag har sett i diverse tidningar och broschyrer. Jag har använt cardstock från DCVW och bazzil basic, designark från Martha Stewart craft, stansar, fjärilar köpta på tradera, chipboard som jag har klätt och haft enamelpulver på. Knappar, bling, pärlor och stickers.





3 kommentarer:

Kåge sa...

Snyggt Ulwa, så j-kla fint...
va kul!
Kramar från "fadern" Kåge

Meri(txell) sa...

Vad kul, Ulwa!! Jättefina kort och vad roligt det var att träffa dig i lördags, du såg strålande ut! Och wow! vilken bild av dig i profilen, du ser som en riktigt Hollywood stjärna!! :)

Ulwa sa...

Tackar för alla komplimanger!

Det kommer fler kort och LO's så fort jag har redigerat fotona!!!
Ulwa

Meri!
Tack för i lördags, själv. Dt var riktigt roligt.