tisdag 27 maj 2008

Det blev en hel del igår

Hej!


Inspirationen dök upp igår och jag tillverkade ett antal kort. Min inspirationskälla var en tidning som jag köpte på scrapmaran i lördags. Idag blir det nog inte så många kort eller LO's gjorda, det är ju sååå härligt väder ute!!

Jag har använt en massa spillbitar som har blivit över när jag har gjort stora Layouter till albumen och det passade perfekt, tycker jag, eftersom korten är så små. Till dekorationer har jag använt: stickers, pärlor, bling, stämplar, band, die cuts och diverse hemmagjorda dekorationer.
Är det något som jag verkligen behöver till mitt pysslande är en cuttlebug. Det skulle vara kul att kunna fixa egna diecuts och bokstäver, istf att köpa och klippa och klistra själv.

Här är korten som jag gjorde, det går självklart bra att köpa dem ;)






Här är några kort som jag har gjort för ett tag sedan.











Inga kommentarer: